Odpowiedzi

2009-11-29T09:38:59+01:00
Np. bieganie po szkole - uwagi;-P
kłótnia z nauczycielem- nie sprawiedliwosc. powinien byc nauczyciel sprawiedliwy
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T09:40:19+01:00
O miejsce w ławkach- wcześniejsze ustalenie kto gdzie będzie siedział.

Niechęć do sprzątnięcia- wcześniejsze ustalenie 'dyżurnych''

Konflikty koleżeńskie- rozwiązywanie spraw na lekcji wychowawczej.

Tylko tyle mam nadzieje że wyciągniesz z tego coś przydatnego.
Pozdrawiam ;)
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T12:35:26+01:00
Niesprawiedliwość nauczycieli...
kłotnie między uczniami...
1 3 1