Odpowiedzi

2009-11-29T10:04:35+01:00
Różni sie i tooo bardzo.
NIe chodzi już tutaj o postep cywilizacji..ale o podejscie ludzi do pewnych spraw.
Ludzie w tamtym czasie wiedli beztroskie zycie,bez zmartwien idt.
Dzis ludzie żyją w pogoni,szukają czegos chodz sami nie wiedzą czego.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:52:09+01:00
Moim zdaniem świat w dzisiejszych czasach różni się bardzo od tego który stworzył Bóg dawno temu... Ponieważ ludzie w tamtych czasach mieli więcej czasu na chodzenie do Kościoła nie byli tak zagonieni jak w teraźniejszych czasach.. Było spokojniej nie było tylu zabójstw itp rzeczy.. Ludzią żyło się lepiej spokojniej... :)
7 4 7