Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:01:45+01:00
Właściwie to nie ma jakiegoś szczególnego twórcy... teorie tą najpierw przedstawil Eudoksos z Knidos w IV wieku p.n.e, a później dopracowal ją Klaudiusz Ptolemeusz w II w n. e.
14 3 14
2009-11-29T10:01:59+01:00
Teoria geocentryczna powstała w starożytnej Grecji, gdzie ulegała stałemu doskonaleniu.

System geocentryczny doprowadził do wielkiej precyzji Klaudiusz Ptolemeusz, astronom z Aleksandrii.

Odp: Ptolemeusz ;]]
1 5 1
2009-11-29T10:37:29+01:00
Teoria ta nie ma swojego prawdziwego twórcy...,ale tą teorię zakończył Klaudiusz Ptolemeusz.:)
1 5 1