Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:22:47+01:00
Mój dzień wszystkich świętych spędziłem następująco:
Gdy wstałem, pomodliłem się i ubrałem.
O godzinie 9 razem z całą rodziną wyjachaliśmy na cmentarz.
Po dłuższej modlitwie za bliskich nam zmarłych, zaczeliśmy wracać do domu.
Po drodze zatrzymaliśmy się w kawiarni na sernik i czekoladę na gorąco.
O godzinie 17 rozpoczeła sie msza św. za wszystkich zmarłych w której ja razem z całą rodziną uczestniczyliśmy.
2009-11-29T11:38:20+01:00
Wraz z rodzina wybralismy sie na groby, aby odwiedzic swoich zmarłychi pomodlic sie za Nich. POtem pojechalismy w odwiedziny do rodziny i powrót do domu ;)
  • Migu
  • Rozwiązujący
2009-11-29T11:59:59+01:00
Ja bynajmniej spędziłem go tak:
Pojechałem razem z rodziną do Szczecina,do babci na grób.Razem z rodziną jedliśmy obiad po czym wyruszyliśmy do domu...