Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:21:07+01:00
1.Południowoamerykański mrówkojad
2.Afrykański mrównik

Są mało ze soba spokrewnione, ale charakteryzują się wspólnymi cechamy takimi jak: mają wydłuzone pyski ,a ich języki są długie, co ulatwia wydobywanie smakowitego pożywienia w postaci termitierów .
1 5 1
2009-11-29T10:50:55+01:00
Znam tylko jeden.
Mrówkojad ma długi język dzięki czemu bez większego problemu wyjada mrówki.