Pewna kobieta sprzedawała jabłka. Pierwszemu klientowi sprzedała połowę posiadanych jabłek i jeszcze pół jabłka. Drugiemu połowę tego , co zostało , i jeszcze pół jabłka . Trzeciemu połowę reszty i pół jabłka itd. Ostatniemu , szóstemu klientowi sprzedała także połowę jabłek i jeszcze pół jabłka . Okazało się , że kobieta sprzedała wszystkie jabłka i żadnemu klientowi nie musiała jabłek rozcinać . Ile jabłek miała sprzedawczyni na początku. ?


Proszę o wszystkie równania :D Dam naj. temu kto zrobi pierwszy i dobrze ...:D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T07:38:30+01:00
To jest nie do rozwiązania ;ppp, albo narysuj se rysunek i podziel go na polowy i pół. xd ale daj nag. za chęci, siedziałem nad tym 20 min.
8 3 8
2009-11-30T08:33:15+01:00
Prooste, ale rysun. i mnie wyszło że 15, ale nie wiem.;)
2 1 2
2009-11-30T11:25:09+01:00
Udało mi się ale nie potrafię ci na komputerze narysować rysunku
ale daj na zachę tę
1 1 1