Odpowiedzi

2009-11-29T10:28:42+01:00
-hej kolego jak masz najmie
-marek a ty jak masz najmie
-patryk
-pochodzisz z tond
-nie pochodze z innego kraju ale przyjechałem tutaj do dziatków bo nie mam rodziców
-smutne
-będziesz tu mieszkał
-tak
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:31:55+01:00
Pewnego słonecznego dnia wybrałam się rankiem na małą przejażdżkę rowerem. Jadąc bardzo szybko nie zauważyłam dziury w drodze i upadłam, przejeżdzający chlopiec zatrzymal się aby mi pomoc mówiąc
- boli cie noga
-tak
-poloz sie na boku zaraz wezwę pomoc
po krótkim czasie przyjechała karetka i zabrała mnie razem z nim do szpitala gdzie opatrzono mi nogę. I tak właśnie poznałam Maćka, wkoncu jak mówia ,,prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie''
2 4 2