Odpowiedzi

2009-11-29T10:34:17+01:00
A)2*⁷/₈*14= 49/2=24,5
b)2 ⁸/₁₅*5*6=32
c)2*3*1¹/₉=2*3*10/9=20/3=6²/₃
15 3 15
2009-11-29T10:35:10+01:00
A) 2 * ⁷/₈ * 14 = 24,5

b) 2⁸/₁₅ * 5 * 6 = 32

c) 2 * 3 * 1¹/₉ = 6⅔
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:38:09+01:00
A)2 x 7/8 x 14 = 14/8 x 14 = 196/8 = 24,5
b)2 x 8/15 x 5 x 6 = 16/15 x 5 x 6 = 80/15 x 6 = 480/15 = 32
c)2 x 3 x 1¹/₉ = 6 x 10/9 = 60/9 = 6 i 2/3
18 3 18