Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:45:59+01:00
1.Co studiował?
Juliusz Słowacki studiował prawo.
2.Gdzie spędził dzieciństwo i młodość
Dzieciństwo spędził w Krzemieńcu i Wilnie.
3.Kto był jego pierwszą miłością?
Jego pierwszą miłością była Ludwika Śniadecka.
4.Gdzie są teraz szczątki poety ? kto obok niego spoczywa ?
Jego proch znajduję się teraz w Krypcie Wieszczów Narodowych w Katedrze na Wawelu obok niego spoczywa Adam Mickiewicz.
3 5 3
2009-11-29T10:49:44+01:00
1. 1825-1828 studiował prawo na Uniwersytecie Wileńskim
2. W KRZEMIEŃCU I WILNIE
3. Wioletta
4. a) Uroczystość sprowadzenia prochów z Francji i ponowny pogrzeb miał miejsce 28 czerwca 1927 roku w Krakowie.

b) spoczywają też wielcy wodzowie, m.in. Józef Poniatowski, Tadeusz Kościuszko, Józef Piłsudski, Władysław Sikorski, wieszczowie: Adam Mickiewicz, Juliusz Słowacki, a także krakowscy biskupi począwszy od św. Stanisława.
2 4 2