Jesteś przewodniczącą Szkolnego Koła Miłośników Twórczości Lucy Montgomery i chcesz zorganizować spotkanie z Klubem Miłośników Twórczości L. Montgomery Sp. w Kluszkowcach w celu przeprowadzenia dyskusji na temat twórczości autorki lektury. Napisz LIST OFICJALNY do przewodniczącego klubu w Kluszkowcach.

PROSZĘ!! PILNE!!

2

Odpowiedzi

2009-11-29T10:49:17+01:00
Kluszkowce 29.11.2009r

Szanowny Panie!
Zgłaszam się do Pana z uprzejmą prośbą na zgodę o zorganizowanie spotkania z Pańskim klubem mojego Szkolnego Koła Miłośników Twórczości Lucy Montgomery.Bardzo zależałoby mi na tym by to spotkanie odbyło się ponieważ uczniowie , którzy uczęszczają do tego Szkolnego Koła Miłośników Pani Montgomery chcieliby się bardziej zagłębić w sprawy i twórczość Lucy Montgomery a przy okazji przeprowadzić też dyskusję na temat twórczości autorki lektury.Bardzo proszę o zastanowienie się nad moją prośbą i jak najszybszą odpowiedź z Pańskiej strony.

Przewodnicząca Szkolnego Koła Miłośników
( podajesz swoje imię i nazwisko )
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:55:46+01:00
Szanowny przewodniczący klubu L.Montgomery ! Kluszkowice 30.11.2009r.

Serdecznie zaprasza Klub Miłośników Twórczości L.Montgomery na przeprowadzenie dyskusji na temat twórczości autorki .
Będziemy rozmawiać o :
- Wątkach głównych powieści L.Montgomery
- O osi kompozycyjnej (kontrast )
- itp.
Można również przywieźć swoją ulubioną książkę autorki , ponieważ będziemy opowiadać każdą z jej powieści .
Spotkamy się dnia 11 grudnia 2009 roku o godzinie 16.00 w ..........(miejsce spotkania)

Serdecznie zapraszamy ( twoje imię i nazwisko)