Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:47:17+01:00
Http://www.google.pl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&source=hp&q=jak+wykona%C4%87+upominek+dla+przyjaci%C3%B3%C5%82ki%3F&lr=&btnG=Szukaj+w+Google

mogłabyś poszukać tutaj ;))
2009-11-29T10:49:40+01:00
Http://unikalni.blogspot.com/2009/03/jak-zrobic-wiosenne-dekoracje-do-domu.html


http://www.w-spodnicy.pl/Tekst/Moda/526675,1,-jak-zrobic-kolczyki-z-muszli---recznie-robione-kolczyki.html




2009-11-29T10:58:04+01:00
Moja przyjaciółka miała ostatnio także urodzinki i kupiłam jejj bransoletkę z napisem Przyjaźń. Bardzo się ucieszyła.więc polecam;)).
a tak to mozesz jeszcze jej kupić np. naszyjnik z serduszkiem który ty masz połowę i ona.tez jest bardzo dobry pomysł. . ; ]]