Zad 1
pan andrzej kupil akcje firmy super i sprzedal je w dwudziestopięcioprocentowym zyskiem 4800zl . Za ile kupil Akcje

zad2
jezeli kon jest 10 razy cięzszy od czlowieka to jest od niego o ile ??
a) o 100% b)o 1000% c) o 900% d) o 10%

Prosze o oblicznia wszytskie !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T10:50:42+01:00
125% - 4800zł
100% - x
Metoda na krzyż
125x =480000 / :125
x = 3840
Odp.Kupił je za 3840 zł.
2009-11-29T10:54:11+01:00
25% z 4800zł=1200zł
4800zł-1200zł=3600zł
odp.pan andrzej kupił akcję za 3600zł ;)

2 zadanie.
B