Odpowiedzi

2009-11-29T11:05:27+01:00
Alek-Aleksy Dawidowski

a) wygląd zewnętrzny - wysoki,szczupły,niebieskie oczy,zawsze pogodny,uśmiechnięty.

b) cechy charakteru-na pozór nieco nerwowy,opanowany,zachowuje zimną krew,optymistycznie nastawiony na świat i ludzi

Rudy-Jan Bednar

a)wygląd zewnętrzny - rudy,piegowata twarz

b)cechy charakteru - wybitna inteligencja,wszechstronnie utalentowany,silny psychicznie,uparty,stanowczy,koleżeński,odpowiedzialny za wszystkich,koleżeński

Zośka-Tadeusz Zawadzki

a)wygląd zewnętrzny - dziewczęca uroda,delikatna cera,żłociste włosy,niebieskie oczy,regularne rysy,długie subtelne palce

b)cechy charakteru - nieśmiały,posiada cechy przewódcze,odważny,cierpliwy,konsekwentny,mądry,opiekuńczy,wrażliwy,silnie związany z rodziną
wielkie dzieki szkoda ze nie ma osobowości
Najlepsza Odpowiedź!
  • deda
  • Początkujący
2009-11-29T11:19:44+01:00
Alek (Aleksy Dawidowski) był niebieskookim blondynem o płowej czuprynie( w niektórych wydaniach pisze, że był rudy, ale w książce ja mam tak ). Miał bardzo delikatną twarz o nieregularnych rysach twarzy. Był miłośnikiem sportu, kochał jazdę na nartach był w tym najlepszy. Uczęszczał do warszawskiego gimnazjum im. Stefana Batorego. Zmarł podczas akcji pod Arsenałem. Bezpośredni, szczery oraz niesamowicie uparty, zawsze postawił na swoim. Nie potrafił patrzeć na czyjąś krzywdę.

Rudy (Jan Bytnar) bardzo inteligentny młodzieniec o piegowatej twarzy i rudych włosach. Lubił myszkować po kuchni gotując dla znajomych. Posiadał wiele talentów artystycznych m.in majsterkowicza. Zginął na skutek skatowania przez gestapo w 1943r. Moim zdaniem tak jak i wszyscy bohaterowie był godny naśladowania. Wszyscy chłopacy walczyli w obronie kraju uczestnicząc w wielu akcjach dywersyjnych i sabotażowych.

Zośka (Tadeusz Zawadzki) chłopiec o dziewczęcej urodzie, regularnych rysach twarzy. Młodzieniec wrażliwy czuł się odpowiedzialny za wszystkie decyzje, które podejmował. Niewątpliwie był przykładem wspaniałego przywódcy, wyróżniał się w tłumie, umiał dotrzeć do słuchacza. Zmarł w miejscowości Sieczychy w czasie napadu na strażników granicznych. Zośka to bohater pełen podziwu można było na nim polegać, nigdy nikogo nie zawiódł.
5 5 5