Odpowiedzi

2009-11-29T11:07:08+01:00
Oczywiscie ze w tym domu ktory byl murowany.
po pierwsze wilk nie wtargnie i nie zje swinek
po drugie ta swinka byla najbardziej pracowita
po trzecie ona miala najbezpieczniejsze schronienie
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:08:35+01:00
Chciałbym zamieszkać w domu zbudowanego z cegieł, gdyż był ona najbezpieczniejszy.
Wilk nie mógł się do niego dostać i świnki się w nim schroniły.
Mogły czuć się tam bezpiecznie i nic im tam nie groziło, jak w dwóch poprzednich domkach. Domek ten był najlepszy z wszystkich i napewno każdy chciałby w nim zamieszkać.
11 3 11
2009-11-29T11:09:31+01:00
W utworze 3 male swiniki byly 3 domiki z derwna ze słomy i z cegieł.
Ja chcialabym zamieszkac w domku z cegieł z przyczyn prostych .
W domkuu z cegieł było by ciepło . Taki domek byłby masywny , wilk by go nie mógł zdmuchnąc . Domek z cegieł to nowoczesny domek , ktorego by mogłby pozazdrościć inne świniki .Idealny stan takiego domu nie pozwolił by na rożne niebezbieczeństwa. Taki domek to luksus
12 4 12