Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:33:13+01:00
Jaka długość miała trasa?
x=dlugosc trasy
1/2x-przejechali samochodami
55km na wielbłądach
pozostałe 1/3x - przepłyneli łodzia

1/2x+55+1/3x=x
3/6x+55+2/6x=x
5/6x+55=x
55=1/6x
55*6=x
x=330

odpowiedz:dlugosc tej trasy wynosi 330km
1 4 1
2009-11-29T14:15:38+01:00
Pytanie:ile kilometrów podróżnicy przejechali samochodem terenowym
odp:podróżnicy samochodem terenowym przejechali 110km
1 1 1