Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:14:23+01:00
Przykłady organizmów:

szczawik zajęczy,
niezapominajka błotna,
knieć błotna,
jętki,
komary,
bawoły,
nicienie,
dżdżownice,
żaby.



Przykłady siedlisk:

pod kamieniami,
w ściółce leśnej,
na brzegach wód.
1 5 1
2009-11-29T11:15:56+01:00
Przyklady organizmów: szczawik zajęczy, niezapominajka błotna, knieć błotna, jętki, komary, bawoły, nicienie, dżdżownice, żaby;

przykłady siedlisk: pod kamieniami, w ściółce leśnej, na brzegach wód
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T15:43:20+01:00
Przyklady organizmów:
szczawik zajęczy, niezapominajka błotna, knieć błotna, jętki, komary, bawoły, nicienie, dżdżownice, żaby;

przykłady siedlisk:
pod kamieniami, w ściółce leśnej, na brzegach wód
4 2 4