Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:15:42+01:00
Rozumiem to tak , że nie mamy nic robić pochopnie lecz mamy usiąść przemyśleć to co chcemy zrobić.Jeżeli stwierdzimy , że to co zrobimy będzie dla nas najlepsze , to tak zróbmy .Powinniśmy jednak wcześniej przemyśleć wszelakie "za" i "przeciw" temu co chcemy zrobić.Jeżeli "przeciw" będzie przeważać to może warto zastanowić się czy jest sens to robić.Powinniśmy postępować z głową,z przemyśleniem i rozwagą a nie podejmować zbyt szybkie i pochopne decyzje i wnioski by potem nie żałować takiej czy innej decyzji czy czynu którego się dokonało.
1 5 1
2009-11-29T11:18:12+01:00
Moim zdaniem chodzi tu o to aby nic nie robic pochopnie, pod naciskiem emocji czy innych tymczasowych czynników. Nalezy każdy nasz czyn dobrze przemyslec. Należy zastanowić sie nad ,,rozwiązaniem" problemu lub innej rzeczy a nie robić to natychmiast, bez żadnego przygotowania.
1 5 1