Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:44:22+01:00
Nie bezpieczeństwa sekt , które przestawiają uproszczony obraz świata ,jest ich wiele ,ale równiez zalezy to od tego do jakiej sekty dany człowiek sie zapisze. Sekty pokazuja na ze swiat jest piekny łatw proty harmonijny. Wiele ludzi w sektach zostaje traktowana z chańbo.Sekty do których sie zapisalismy przybilzaja sie do tego aby człowiek czynił zło wobec drugiej osoby np kradzieze.
11 2 11
2009-11-29T12:19:57+01:00
Sekty są bardzo niebezpieczni. Jak się raz do niej wstąpi to już nie ma powrotu,jeśli powiesz im, że odchodzisz bedą wściekli i istnieje duże prawdo podobieństwo, że ucierpi na tym twoje Zdowie fizyczne i psychiczne , bo mogą ie nękać ub przetrzymywać w ciemnych pomieszczenie , głodzić tip.
11 2 11
2009-11-29T12:46:15+01:00
Niebezpieczeństwo sekt polega na tym że przedstawiają oni świat uproszczony ,często bez grzechu i nienawiści.
Zadaniem większości sekt jest zachęcenie byś się do nich przyłączył kłamiąc cię że boga nie ma i.t.p
14 4 14