Odpowiedzi

2009-11-29T11:23:55+01:00
To miejsca publiczne, przychodzi tam wiele osób, trzeba przestrzegać ustalonych reguł, nie można robić nic, co może zrobic komuś krzywdę ani niszczyć budynków.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:07:54+01:00
Szkoła to teatr. Każdy z nas odgrywa w niej różne role. Ucznia, kolegi, sportowca, łobuza. Niezależnie od odgrywanej roli jesteśmy aktorami jedynymi w swoim rodzaju. Szkoła jest jakby wielką sceną, na której każdy z nas ma swoje ,,5 minut". Każde nasze zachowanie, żle odegrana rola, wpływa na scenariusz dnia codziennego. Od nas tylko zależy, jaką rolę zagramy dzisiaj, jutro, pojutze. Dlatego właśnie moim zdaniem szkoła to jeden wielki teatr.