W 2001r. co czwarta płyta na świecie została wyprodukowana przez amerykańską spółkę "Universal Music" . Wedłóg raportu za 2002r. przychody wytwórni spadły o 4%, czyli 6,27 mld euro. Jakie były przychody wytwórni w 2001r?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:31:10+01:00
Proporciami

100%----x
4%-----6,27

x=100%*6,27/4%

x=156,75


odp przychody wynosiły 156,75 mln
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T11:34:18+01:00
0.04x = 6.27 |: 0,04
x = 156.75
Przychody w 2001 r. wynosiły 156.75 mld.