Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:39:50+01:00
X- jeden bok prostokąta
y- drugi bok

2x+2y=14,8
x+2=1,25y

2x+2y=14,8
x=1,25y -2

2(1,25y-2) +2y=14,8
2,5y-4+2y=14,8
4,5y=18,8
y= 4 i 8/45
x= 1,25( 4 i 8/45) -2= 5 i 2/9
1 5 1
2009-11-29T11:48:49+01:00
14,8÷4=3,7 - tyle wynosi kazdy bok w kwadracie 3,7+2cm=5,7 - tyle bedzie miał kazdy dłuższy bok 5,7+5,7=11,4cm - tyle maja odydwa dluzsze boki 14,8-11,4=3,4 - tyle wynosza razem dwa krótsze boki 3,4 ÷2= 1,7cm - tyle ma jeden krótszy bok