Odpowiedzi

2009-11-29T11:34:32+01:00
Żyła nie dla świata tylko dla siebie.Nie potrafiła obdażyc miłością.
2009-11-29T11:34:37+01:00
Była obojętna na miłość jaką dażyli ją chłopcy.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T11:36:42+01:00
Zosia popełniła grzech pośredni. Nie zaznała ludzkości istnienia - drwiła z kochanka. Za nieobdarzenie nikogo miłością zawieszona jest pomiędzy niebem z ziemią.