Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:38:03+01:00
Klasa IIB ma zaszczyt zaprosić Szanowne Grono Pedagogiczne na uroczyste zakończenie roku szkolnego. Wręczenie świadectw odbędzie się o godz. 10:30 na sali gimnastycznej w naszej szkole. Bardzo prosimy o przybycie.
Uczniowie klasy IIB
1 5 1
2009-11-29T11:37:48+01:00
ZAPROSZENIE

Klasa..........serdecznie zaprasza całe grono pedagogiczne ....(szkoła)
na zakończenie roku szkolnego 2009/2010 które odbędzie się w dniu 20czerwca2010 roku w sali gimnastycznej.


serdecznie zapraszamy!
2 5 2
2009-11-29T11:42:31+01:00
W imieniu całej klasy 3a serdecznie zapraszamy Grono Pedagogiczne na zakończenie roku które odbędzie się dnia 30.06.2009r o godz 10.20 na sali gimnastycznej...

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!
Uczniowie! :)
1 5 1