Odpowiedzi

2009-11-29T11:40:38+01:00
Powierzchnię Ziemi w aż 70,8% zajmuje woda wszechoceanu zawarta w morzach i oceanach; pozostałe 29,2% stanowią kontynenty i wyspy. Z daleka wygląda jak niebieska kula z zielonymi plamkami.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:40:52+01:00
Określenie błękitna olaneta wzięła się z tad że kazde zdjęcie zrobione naszej planecie przestrzeni kosmicznej ukazuje wodę w postaci niebieskich oceanów i białych chmur.

Napewno jest to dobrze;)
1 1 1
2009-11-29T11:46:40+01:00
Ponieważ większą część ziemi zajmuje woda i z kosmosu widać ją jak błękitne plamy.