Odpowiedzi

2009-11-29T11:42:06+01:00
Nie wiem jaką masz nauczycielkę ale raczej przygotuj się na jakąś rozprawke, jesli juz mialas, mysle ze charakterystyka kogos moze byc.
1 3 1
2009-11-29T11:44:06+01:00
Ja miałam napisać charakterystykę jednego z bohaterów( np Maćka z Bogdańca albo Juranda ze Spychowa)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:45:42+01:00
Jeżeli mialoby Ci to pomóc to ja mialam rok temu Pracę klasową i miałam :
1.Opis sytuacji
a. upadek ślicznej śpiewaczki
b. Danusia ratuje zbyszka przed katem

2. Napiszę list do ...., w ktorym wyjaśnie adresatowi zasany,ktorymi kierowali sie rycerze (na podst. lektury) (kodeks rycerski + przyklady)

3. w 6-8 zdaniach wyjaśnie na czym polegal tragizm Juranda ze Spychowa

4. na czym polegaly nastepujace obyczaje rycerskie
- ślubowanie ryserskie
- pasowanie na rycerza
- rzucenie wyzwania
- pojedynek
1 5 1