Przetłumacz zdania :
1.What is the name of London's modetn art gallery ?
2.What are two biggest London airports ?
3.Where does the British Prime Minister live ?
4.Who is on the column in Trafalgar Square?
5.Where do Chelsea play football?
a)Wembley
b)Highbury
c)Stamford Bridge



Prosze o dobre i szybkie odpowiedzi:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:54:26+01:00
1.Jak ma na imię nazwa Londynu w artystycznej galeri?
2.Jakie są dwa największe lotniska Londynu?
3.Gdzie żyje Brytyjski Premier?
4.Kto jest na kolumnie w Trafalgar?
5.Gdzie grają w piłke nożną?
a)Wembley
b)Highbury
c)Stamford Bridge

Prosze bardzo. :D
Chyba dobrze... x]
1 5 1
2009-11-29T11:54:29+01:00
1.What is the name of London's modetn art gallery ?
Jak nazywa się Londyńska współczesna galeria sztuki?

2.What are two biggest London airports ?
Jakie są dwa największe lotniska w Londynie?

3.Where does the British Prime Minister live ?
Gdzie mieszka(lub żyje) Brytyjski Minister?

4.Who is on the column in Trafalgar Square?
Kto jest przedstawiony na kolumnie na ulicy Trafalgar?
lub
Kto jest przedstawiony na kolumnie w Trafalgar?

5.Where do Chelsea play football?
Gdzie Chelsea gra w piłkę nożną?
c)Stamford Bridge (trzeba było wybrać poprawną odpowiedz? :D)
2009-11-29T12:08:40+01:00
1.Jak nazywa się Londyńska galeria sztuki nowoczesnej?
2.Jakie są 2 największe Londyńskie lotniska?
3. Gdzie mieszka Brytyjski premier?
4.Kto jest na kolumnie w Trafalgar Square?
5. Gdzie Chelsea gra w piłkę nożną?
a)Wembley
b)Highbury
c)Stamford Bridge

A tu są odpowiedzi jakbyś chciała.
1.This galery is Tate Modern.
2. These aiports are Heathrow and Gatwick
3. Nie znalazłam odpowiedzi
4. On this column is Nelson.
5. Nie wiem nie znam się na pilce

Mam nadzieję, że ci pomogłam;)
1 5 1