Odpowiedzi

2009-11-29T11:51:32+01:00
To przyśpieszenie ciał wynikające z przyciągania grawitacyjnego. Jest to przyśpieszenie ich ruchu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:54:40+01:00
Przyspieszenie grawitacyjne to przyspieszenie ciał wynikające z przyciągania grawitacyjnego.W warunkach spadku swobodnego ciał jest ono po prostu przyspieszeniem ich ruchu.Ogólnie, zgodnie z klasyczną teorią grawitacji Newtona, przyspieszenie ciała znajdującego się w polu grawitacyjnym innego ciała nie zależy od masy przyciąganego ciała a zależy od masy przyciągającego ciała.
1 3 1