Odpowiedzi

2009-11-29T11:52:59+01:00
L poj L mn
M zwierzę zwierzęta
D zwierzęcia zwierząt
C zwierzęciu zwierzętom
B zwierzę zwierzęta
N ze zwierzęciem ze zwierzętami
M zwierzęciu zwierzętom
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:53:37+01:00
Mianownik Zwierzę zwierzęta
Dopełniacz zwierzęcia zwierząt
celownik zwierzęciu zwierzętom
biernik zwierzę zwierzęta
narzędnik ze zwierzęciem ze zwierzętami
miejscownik o zwierzęciu o zwierzętach
wołacz zwierzęciu zwierzęta
1 5 1
2009-11-29T11:54:23+01:00
M zwierzę
D zwierzęcia
C zwierzęciu
B zwierzę
N .zwierzęciem
Msc o zwierzęciu
W zwierzę

M zwierzęta
D zwierząt
C zwierzęta
B zwierzęta
N zwierzętami
Msc o zwierzętach
W o zwierzęta