Na podstawie włsanych doświadczeń rozwiń podane sformułowania w dłuższą wypowiedż:
1.Patrze na rozgwieżdżone niebo i myśle sobie......................................
2. Lubię czasem.....................................................................
3.Ktoś zrobił zabawne odkrycie,że...................................................
4.Cisza, bezruch, jak okiem sięgnąć....................................................
5.Ziemia jest .....................................................................
6.Nie nalezy poznawać świata z samolotu. Pamiętam jak.........................
7.Inni natomiast twierdzą,że...........................................................
8.Ja jednak nie lubię latać..........................................................
9.Szkoda,że..................................................................
PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!!1

3

Odpowiedzi

2009-11-29T11:58:52+01:00
1. ...,że jestem w bajcie.
2. ... sobie pomarzyć co by było gdyby.?
3. ..., że Kopernik był kobietą.
4. ..., jakby się zaraz miał skończyć świat.
5. ..., jak wielka pomarańcza.
6. ... pierwszy raz leciałam samolotem i bałam się wylądować.
7. ..., że są piękniejsi ode mnie.
8. ... bo boję się lądować.!
9. ..., że nie jestem motylem i nie potrafię latać.!
2009-11-29T12:05:10+01:00
1. że świat jest naprawdę piękny
2. pomarzyć sobie skrycie
3. cukier rozpuszcza sie w wodzie
4. otacza mnie
5. naszą planetą
6. jak kiedyś leciałam do Turcji
7. duchy istnieją
8. ponieważ mam lęk wysokości
9. słonie nie mają skrzydeł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:07:30+01:00
1. Patrze na rozgwieżdżone niebo i myślę sobie, że wszechświat to coś niezwykłego, to coś niezwykle pięknego i tajemniczego. By zauważyć to piękno wystarczy spojrzeć w górę, odpocząć, wszystko przemyśleć, a znajdę rozwiązania wszystkich problemów.
2. Lubię czasem usiąść na balkonie lub spojrzeć przez okno, zatrzymać się i poobserwować świat i to wszystko co w nim się dzieje.
3. tutaj niestety nie wiem o co dokładnie chodzi i jak to rozwinąć.
4. Cisza, bezruch, jak okiem sięgnąć w takiej ciszy można wiele dostrzec, wiele rzeczy można zobaczyć i spróbować spojrzeć na świat inaczej.
5. Ziemia jest niesamowitym miejscem. Tyle w niej piękna, którego czasem nie potrafimy dostrzec.
6. Nie należy poznawać świata z samolotu. Pamiętam jak byłam na wsi, tyle mogłam zobaczyć, tyle przeżyć, ponieważ byłam tam długi czas. Kiedy wszystko odkrywamy powoli, przyjrzymy się temu dokładnie, każda rzecz jest bardzo ciekawa.
7. Inni natomiast twierdzą, że życie jest pełne smutku, natomiast ja uważam, że jeśli chcemy, możemy uśmiechnąć się do nowego dnia i zobaczyć wszystko w innych barwach.
8. Ja jednak nie lubię latać lub skakać z kwiatka na kwiatek. Wolę wszystko przemyśleć, spokojnie i rozważnie, aby potem niczego nie żałować.
8. Szkoda, że życie jest takie krótkie. Szkoda, że tak nie wiele możemy zobaczyć i odkryć, a tyle jeszcze tego jest.

Mam nadzieję, że się przyda. ;)
4 5 4