Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T11:59:59+01:00
966- chrzest Polski
968- powołano biskupstwo w Poznaniu
972- zwycięstwo pod Cedynią
997- wyprawa misyjna Wojciecha
1000- zjazd gnieźnieński
1018- pokój w Budziszynie
1025- koronacja Bolesława Chrobrego
1038- najazd Czechów na ziemie polskie

=)
4 4 4
2009-11-29T12:10:20+01:00
966 -Przyjęcie chrztu przez Mieszka I (Chrzest Polski)
968-
972-Bolesław II Pobożny zostaje księciem Czech
977-
1000-Zjazd Gnieźnieński
1018-Bolesław I Chrobry zdobył Kijów
1025-Koronacja Bolesława I Chrobrego
1038-najazdy Prusów i Pomorzan na Polskę.






2 3 2
2009-11-29T12:11:03+01:00
966-Chrzest Polski.
968-------
972-
997-Biskup czeski Wojciech wspólnie z Bolesławem Chrobrym zorganizował misję christianizacyjną do pogańskich Prus,w jej trakcie został zabity ,ciało biskupa zostało złożone w kościele w Gnieznie,sam Biskup został ogłoszony świętym.
1000-Zjazd w Gnieźnie
1018-W wyniku wyprawy na Kijów do Polski przyłączono Grody czerwieńskie.
1025-Koronacja Bolesława Chrobrego
1038-
1 5 1