Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T12:00:51+01:00
2009-11-29T12:01:28+01:00
X- pokój dwuosobowy, y- trzyosobowy

x+y=29
2x+3y=70
x=29-y
2(29-y)+3y=70
58-2y+3y=70
y=12
x+12=29
x=17

dwuosobowych jest 17, trzyosobowych 12
2009-11-29T12:04:34+01:00
X - pokoje dwuosobowe
y - pokoje trzyosobowe

x + y = 29 |*-(2)
2x + 3y = 70

-2x - 2y = -58
2x + 3y = 70

y = 12

x = 29 - y
x = 29 - 12
x = 17

Pokoi dwuosobowych jest 17 a trzyosobowych jest 12.