1.Zamień jednostki.
a) 140g=.........kg
b) 48kg=.........dag
c) 84mg=.........dag
d) 62g=...........dag
e) 4dag=..........g
f) 195g=...........mg
g) 0,85dag=.......kg
h) 455mg=.........kg


2.Jaki jest ciężar ciała o masie 10,4kg?


3, Oblicz masę ciała o ciężarze 155N.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:02:06+01:00
A) 140g=0,14kg
b) 48kg=480dag
c) 84mg=0,00084dag
d) 62g=0,62dag
e) 4dag=400g
f) 195g=195000mg
g) 0,85dag=0,085kg
h) 455mg=0,000455kg


2.Jaki jest ciężar ciała o masie 10,4kg?
1kg=10N
10,4*10=104N

3, Oblicz masę ciała o ciężarze 155N.
155:10=15,5kg
2009-11-29T12:03:04+01:00
2009-11-29T12:06:33+01:00
1.
a) 140g = 0,14 kg
b)48kg = 48000dag
c) 84mg= 0,0084 dag
d) 62g= 6.2 dag
e) 4dag= 40 g
f) 195g= 195000 mg
g) 0,85dag= 0,0085 kg
h) 455mg= 0.000455 kg

2.
F=m*g
F=10.4kg*10N/kg
F=104N

3.
m=F/g
m=155N/kg / 10 N
m=15,5kg