Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:01:03+01:00
A) liczbe 5 razy mniejsza od a+2=(a+2):5
b) liczbe o s mniejsza od 2z do szescianu =2z<do sześcianu>-s
c) liczbe o 3wieksza od polowy liczby x=0,5x+3
d) liczbe o 7 wieksza od roznicy liczb a i b=(a-b)+7
e) liczbe 100 razy wieksza od sumy licz k l m =100(k+l+m)
2009-11-29T12:01:25+01:00
A a+2/5
b 2zkwadrat /s
c 0.5x *3
d (a-b)*7
e k*l*m*100