Odpowiedzi

2009-11-29T12:04:49+01:00
Okrąg- zbiór punktów płaszczyzny, których odległość od pewnego wybranego punktu O jest stała i wynosi R (promień okręgu)


Koło – zbiór wszystkich punktów płaszczyzny, których odległość od ustalonego punktu na tej płaszczyźnie (środka koła) nie przekracza pewnej wartości (promienia koła).
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:05:00+01:00
Koło jest to zbiór wszystkich punktów płaszczyzny których odległość od ustalonego punktu na tej płaszczyźnie nie przekracza pewnej wartości
natomiast okrąg jest to zbiór wszystkich punktów płaszczyzny euklidesowej
9 4 9
2009-11-29T12:09:33+01:00
Koło to zbiór punktów płaszczyzny, których odległość od ustalonego punktu na tej płaszczyźnie środka koła nie przekracza wartości promienia koła.kołem o środku w punkcie S i promieniu długości r nazywamy zbiór punktów płaszczyzny, których odległości od punktu S są mniejsze lub równe r (r>0)
Okrąg natomiast to zbiór wszystkich punktów płaszczyzny euklidesowej odległych od ustalonego punktu o zadaną odległość.
Okręgiem o środku w punkcie S i promieniu długości r nazywamy zbiór punktów płaszczyzny, których odległości od punktu S są równe r (r>0).
10 3 10