Przy każdym zdaniu zaznacz P(prawdziwe) lub F(fałszywe). zdania zawierajace bledne stwierdzenie zapisz w wersji poprawionej.

1. uklad limfatyczny transportuje chłonke własnymi naczyniami do przestrzeni miedzy komorkami.
2. limfa krazy w zamknietym ukladzie naczyn limfatycznych, ktore nie łączą się z naczyniami krwionośnymi.
3. skład limfy w najmniejszych naczyniach jest podobny do składu płynu tkankowego.
4. limfocyty można znaleźć w limfie znajdującej się w naczyniaj, które przechodzą przez węzły chłonne.

3

Odpowiedzi

2009-11-29T12:08:07+01:00
1.F
2.P
3.F
4.P

Wydaje mi się że tak to będzie ;]
2009-11-29T12:10:18+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T15:42:22+01:00