Lulu pomóżcie !!

Jutro mamy sprawdzian z lektóry 'Koniec Wakacji' .. a ja jej nawet nie wypożyczyłam ;/

Prosze opowiedzcie mi to ! jak najwiecje szczegółów albo jakaś stronka gdzie by to było całe napisane ..;((
Prosze pomózcie !! ;(

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:06:16+01:00
Ja znalazłem streszczenie filmu, na podstawie tej ksiązki:

#
Jurek jest nastolatkiem, który przeżywa pierwsze rozterki wieku młodzieńczego. Zakochuje się, obserwuje rozpad małżeństwa rodziców. Musi podjąć wiele trudnych decyzji. Pomaga choremu nauczycielowi i koledze szantażowanemu przez innych. Gdy dowiaduje się, że matka opuściła rodzinę dla innego mężczyzny postanawia pomóc ojcu. (za www.filmpolski.pl)


#
Piętnastoletni Jurek ma spędzić wakacje w domu, na Śląsku, wśród dymiących hałd. Po powrocie z uroczystości zakończenia roku szkolnego nie zastaje w domu matki ani jej rzeczy. Wstrząśnięty biegnie do ojca, do kopalni. Ojciec zbywa go opowieścią o konieczności nagłego wyjazdu matki do sanatorium. Chłopiec nie bardzo w to wierzy. Szukając ulubionego ptaka "Rudego" poznaje Elżbietę. Dziewczyna z Warszawy przyjeżdża na wakacje do krewnych. Elżbieta i Jurek dużo czasu spędzają wspólnie. Pewnego razu podczas spaceru w ulewnym deszczu natykają się na pijanego ojca Jurka. I znów chłopca trapią złe przeczucia związane z matką. Podczas wizyty u dziadków dowiaduje się, że matka odeszła od ojca. Pragnie porozmawiać z ojcem, poznać przyczyny decyzji matki, lecz ojciec zbywa go mglistymi wyjaśnieniami. Jurek jedzie do Warszawy, do siostry matki i tam poznaje gorzką prawdę: matka chce się związać z innym mężczyzną. Prosto z dworca idzie do kopalni. Wie, że ojciec go potrzebuje. Wzruszającemu pojednaniu towarzyszy jednak bolesne wspomnienie Elżbiety witanej w Warszawie przez innego chłopaka.

1 1 1
2009-11-29T12:08:49+01:00
To wyżej to opis początku filmu i znalazł to w google.


Znajdź sobie streszczenie. WWW.Google.pl nie gryzie. Są streszczenia nawet po 1 stronie i wiesz wszystko.
2009-11-29T12:08:46+01:00
Podrzucę Ci linki ;)
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/12144