Odpowiedzi

2009-11-29T12:08:26+01:00
Brokuł-broccoli
leczo-being treated
powidła-jam
zupa mleczna-milk soup
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:08:52+01:00
Broth - rosół
peas soup - grochówka
cabbage soup - kapuśniak

broccoli - brokół
milk soup - zupa mleczna
jam - powidła

leczo nie wiem przykro mi
4 3 4
2009-11-29T12:13:29+01:00

zupa pomidorowa-tomato soup
rosół-broth
zupa ogórkowa-Cucumber soup
kapuśniak-cabbage soup
zupa grzybowa-mushroom soup
czerwony barszcz-red dirt
biały barszcz-white borscht
grochówka-split pea soup

brokuł-broccoli
leczo-being treated
powidła-jam
zupa mleczna- milk soup
1 5 1