Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:08:23+01:00
A) pięciokąta foremnego - 108°
b) sześciokąta foremnego - 120°
c) siedmiokąta foremnego - 128,58°
d) ośmiokąta foremnego - 135°
e) dziewięciokąta foremnego - 140°
7 3 7
2009-11-29T12:11:14+01:00
Kąt wewnętrzny n-kąta foremnego:
(n-2)*180⁰ / n

a 108⁰
b 120⁰
c 128,57⁰
d 135⁰
e 140⁰
9 4 9
2009-11-29T12:12:46+01:00
A) 108°
b) 120°
c) 128,58°
d) 135°
e) 140°
6 2 6