Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:38:51+01:00
- bakterie - oddychają beztlenowo i tlenowo, narząd: mitochondrie
- Grzyby - oddychają beztlenowo i tlenowo, narząd: rurki
- protisty - oddychają beztlenowo i tlenowo, narząd: mitochondrie
- parzydełkowce - oddychają tlenowo, narząd: skrzela
- Nicienie - oddychają tlenowo i beztlenowo, poprzez powierzchnię ciała
- Płazińce - oddychają beztlenowo, poprzez powierzchnię ciała
- Stawonogi - oddychają tlenowo, narząd: skrzela, płucotchawki, tchawki lub skrzelotchawki.

Życzę piąteczki. :))
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T15:09:48+01:00
- bakterie - oddychają beztlenowo i tlenowo, narząd oddychania : mitochondrie
- Grzyby - oddychają beztlenowo i tlenowo, narząd oddychania: rurki
- protisty - oddychają beztlenowo i tlenowo, narząd oddychania: mitochondrie
- parzydełkowce - oddychają tlenowo, narząd oddychania: skrzela
- Nicienie - oddychają tlenowo i beztlenowo, poprzez powierzchnię ciała
- Płazińce - oddychają beztlenowo, poprzez powierzchnię ciała
- Stawonogi - oddychają tlenowo, narząd oddychania: skrzela, płucotchawki, tchawki lub skrzelotchawki.