Odpowiedzi

2009-11-29T12:13:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:16:36+01:00
Dane:
Czas biegu 40 sekund
Prędkość 3 m/s
Szukane:
Droga
Rozwiązanie:
40 sek razy 3 m = 120 m.
Odp.: Aska przebiegła 120 m.

nie wiem na pewno czy to dobrze, ale tak mi się wydaje. rozwiązanie jest w najprostszy sposób ułożone.
2009-11-29T12:24:59+01:00
Dane
przebiegła 40s
prędkość 3m\s

40s*3m/s=(metry się skrócą)120

40
* 3
=====
120

ODP.: przebiegła 120m.