Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • anis
  • Rozwiązujący
2009-11-29T12:20:38+01:00
2009-11-29T12:21:04+01:00
Banito szybko opuścił Szwajcarię i udał się w poszukiwaniu swojego przeznaczenia. Podczas pobytu w Indiach bardzo zainteresował się ideą pokoju, głoszoną prze Mahatmę Ghandiego. Po powrocie do rodzinnych Włoch w 1922 postanowił zorganizować pokojowy marsz, wymierzony przeciwko mediolańskiej fabryce pacek na muchy, która była przyczyną masowych mordów na tych owadach. Znalazł mnóstwo zwolenników. Niestety, pomyłka w nawigacji sprawiła, że dotarł pod Rzym i pałac króla Wiktora Emanuela, który zrzekł się tronu. Wdzięczny naród ogłosił Mussoliniego Donem Tutti-Frutti Capi mafii Włoskiej, Sycylijskiej i kij wie jeszcze, jakiej. Ten pokojowy pochód nazwano potem „marszem czarnych koszul”, albo „marszem na Rzym”. Kilka lat później jego przyjaciel Adolf Rosenmachenciacher alias Hitler doszedł do władzy. Początkowo Mussolini planował oskarżyć go o plagiat, ale szybko obaj dyktatorzy założyli konsorcjum faszystowskie znane pod nazwą Oś Rzym-Berlin. Później do konsorcjum przyłączyła się korporacja Cesarstwa Japonii. Razem postanowili szerzyć pokój w ramach rozszerzania faszyzmu na cały świat. Wedle założeń Hitlera, Japonii miała przypaść cała Azja i Oceania, Niemcom reszta świata, a Włochom (rzekomo) Albania (która nie istnieje) i polska wieś Ośla Łączka w województwie Małopolskim. Okres jego panowania nazywamy „Wielkim Musowaniem”.
28 1 28