Odpowiedzi

2009-11-29T12:16:22+01:00
Zapraszam serdecznie p. Paulę Milczarską na klasową imprezę andrzejkową, która odbędzie się 05.12.2009r. w Szkole Podstawowej nr 32 w sali nr 18. Impreza będzie trwała w godzinach 16.00 - 18.00.
Serdecznie zapraszamy klasa 5 b
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:16:30+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy panią/pana...........(nauczyciel) na zabawę adrzejkową, która odbędzie się 30.11.2009 roku w Sali Gimnastycznej w naszej szkole o godzinie 17.00. Przewidziany poczęstunek
Liczymy na przybycie
kl.(np.)6a lub Samorząd Uczniowski
2009-11-29T12:17:20+01:00
Serdecznie zapraszamy panią Annę Kiełkowską na imprezę andrzejkową, organizowaną przez klasę 6d. Przyjęcie odbędzie się 30.11.2009 r. o godzinie 17.00 w sali 203.
Samorząd klasy 6d