Przetłumacz na język niemiecki dialog:

-Gdzie mieszkasz?
-Mieszkam w Potulinie na wsi.
-Na którym piętrze znajduje się twoje mieszkanie?
-Moje mieszkanie znajduje się na 6. piętrze.
-Jak jest w twojej okolicy?
-W mojej okolicy jest cicho i spokojnie.
-Co znajduje się w pobliżu twojego domu?
-W pobliżu znajduje się kościół, super market, centrum oraz dużo zieleni.

Zadanie na wtorek.....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:14:56+01:00
-Wo wohnen Sie?
-Potulinie auf dem Land leben.
-In welchem Stock ist die Wohnung?
-Meine Wohnung befindet sich im 6. Etage.
-Was ist in Ihrer Nähe?
-In meiner Nachbarschaft ist ruhig und friedlich.
-Was ist bei Ihnen zu Hause?
-In der Nähe gibt es eine Kirche, ein Supermarkt, Mitte, und viel Grün.
2009-11-29T12:16:15+01:00
Wo wohnen Sie?
-Potulinie auf dem Land leben.
-In welchem Stock ist die Wohnung?
-Meine Wohnung befindet sich im 6. Etage.
-Was ist in Ihrer Nähe?
-In meiner Nachbarschaft ist ruhig und friedlich.
-Was ist in der Nähe Ihres Hauses
?
-In der Nähe gibt es eine Kirche, ein Supermarkt, Mitte, und viel Grün.