Niektóre z podanych zdań są fałszywe . Wskaż je i popraw , aby były prawdziwe .
A ) Komisja Edukacji Narodowej była pierwszym na świecie ministerstwem oświaty .
B ) W szkołach podległych Komisji Edukacji Narodowej lekcje były prowadzone wyłącznie po łacinie .
C ) Szkołę Rycerską w Warszawie założył Hugo Kołłątaj .
D ) Obchodzenie rocznic narodowych miało służyć umacnianiu patriotyzmu .

3

Odpowiedzi

2009-11-29T12:18:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:22:19+01:00
A ) Komisja Edukacji Narodowej była pierwszym na świecie ministerstwem oświaty .Prawda
B ) W szkołach podległych Komisji Edukacji Narodowej lekcje były prowadzone po polsku.
C ) Szkołę Rycerską w Warszawie założył Stanisław August Poniatowski .
D ) Obchodzenie rocznic narodowych miało
służyć umacnianiu patriotyzmu . Prawda
2009-11-29T12:22:38+01:00
A. zdanie poprawna\e
b. zdanie poprawne
c. zdanie fałszywe
założył ją Stanisław august poniatowski
d. zdanie poprawne.


myślę, że pomogłam. proszę o naj. ;*