Na kółku matematycznym uczniowie sklejali z kartonu ''matematyczne bombki'' na świąteczna choinke.Ola wykonała bombkę w kształcie sześcianu o krawedzi 3cm.Ile centymetrów kwadratowych kolorowego papieru potrzeba na oklejenie takiej ozdoby? Pomin powierzchnie zakladek, potrzebnych do sklejania.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:32:49+01:00
Pp=a(razy)a
Pp=3*3=9cm(kwadratowe)
P=6*9cm(kwadratowych)=54cm(kwadratowych)
2009-11-29T12:37:03+01:00
2009-11-29T12:38:15+01:00
P = (3 cm ×3cm) ×6
P = 9cm²×6
P = 54cm²