Plis o dane szukane wzór i rozwiązanie ;d



Pewien zawodnik, biorący udział w biegu na 200m , pokonał pierwsze 100m w czasie 11,98s , a cały dystans - w czasie 24,07 . Czas , w jakim ten zawodnik przebiegł drugą połowę dystansu , jest dłuższy od czasu pokonanego przez niego pierwszych 100m o
a ) 0 , 11 s
b ) 2, 13 s
c ) 1 , 01 s
d ) 0 , 09 s

3

Odpowiedzi

2009-11-29T12:24:12+01:00
Odp a) - 0,11s

Zawodnik 100m przebiegł w 11,98s
natomiast cały dystans w 24,07

oznacza to że następne 100m przebiegł w 24,07-11,98s = 12,09s

a więc różnica tych dwóch liczb wynosi 12,09s-11.98s = 0,11s

liczę na naj mam nadzieje że pomogłem ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:24:45+01:00
Dystans - 200 m w czasie 24,07 s
pokonane - 100m w czasie - 11,98 s

szukane -
dystans - 100m - czas - ?

24,07 - 11,98 = 12,09 s

12,09 s - 11,98 = 0,11 s

odp. A
1 5 1
2009-11-29T12:27:35+01:00
Dane:
w czasie 100m=11,98s
cały dystans 200m=24,07
Saukane:
druga połowa dystansu?
Rozw.
24,o7-11,98=12,09
12.09-11,98=0,11
odp.a
1 5 1