Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:53:26+01:00
Jest taka strona jak http://www.pkp.pl/
Tam masz nawet zdjęcia pociągów i ich wnętrza, naprawdę warto, sama korzystałam raczej tylko z tej strony gdy robiłam podobną prezentację a zajmie Ci to jakąś niecałą godzinkę. Pozdrawiam i życzę powodzenia....
2009-11-29T22:08:47+01:00
Zerknij na stronke http://www.pkp.pl/
tam bedzie
2009-11-29T23:52:20+01:00
Polecam pkp.pl ale jeśli chcesz to napisz na priv to Ci zrobię ;) i wstawię na rapida