Odpowiedzi

2009-11-29T12:28:12+01:00
1. szybciej bylo 395r p.n.e; miedzy nimi bylo 398 lat roznicy
2. szyb. bylo 1945r ; miedzy nimi bylo 6 lat roznicy
3. szy. bylo 1830; roznica 39 lat
4. szyb. bylo 73r p.n.e ; roznica 6 lat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:29:14+01:00
1)pierwszy był rok 395. Między jednym a drugim minęło 358 lat.
2)pierwszy był rok 1939. Między jednym a drugim minęło 6 lat.
3) pierwszy był rok 1791. Między jednym a drugim minęło 39 lat.
4)Pierwszy był rok 73. Między nimi minęło 6 lat.
1 1 1
2009-11-29T12:43:31+01:00
1)395 r.p.n.e
2)1939 r .
3) 1791
4) 73 r.p.n.e