Zda 3 Przyporządkuj nazwy produktów sporzywczych do odpowiednich grup.
1groch 6 fasola
2ryby 7 mleko
3 soja 8 szynka
4 jaja 9 kasza gryczana
5 ser żółty

a) produkty pełnowartościowe:
..........................................................................................
b) produkty niepełnowartościowe:
..........................................................................................

potrzebe na jutro
z góry dziękuje
;]

2

Odpowiedzi

2009-11-29T12:36:40+01:00
A) produkty pełnowartościowe:
7,4,3
b) produkty niepełnowartościowe:
9,5,1,2,8,6
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:57:36+01:00
A) produkty pełnowartościowe:
7 - mleko, 4 - jaja, 3 - soja
b) produkty niepełnowartościowe:
9 - kasza gryczana, 5 - ser żółty, 1 - groch, 2 - ryby, 8 - szynka, 6 - fasola.

=)
6 3 6