Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:35:21+01:00
1.synteza
np. żelazo(III)+tlen->tlenek żelaza(III)
4Fe+3O2->2Fe2O3
2.wymiana
np. tlenek żelaza(III)+wodór->żelazo+woda
Fe2O3+3H2->2Fe+3H2O
3.analiza
np. tlenek żelaza(III)->żelazo+tlen
2Fe2O3->4Fe+3O2
3 3 3
  • bary
  • Początkujący
2009-11-29T12:40:29+01:00
Żelazo+tlen= tlenek żelaza
tlen+wodor=tlenek wodoru
wodor+tlen=wodorek tlenu

tlenek zelaza+wodor=tlenek wodoru+zelazo
tlenek wodoru+zelazo=tlenek zelaza+wodor
wodorek tlenu+zelazo=tlenek zelaza+wodor

tlenek zelaza=zelazo+tlen
tlenek wodoru= tlen+wodor
wodorek tlenu= wodor+tlen
4 5 4